tirsdag den 27. april 2010

Mmmmm lækkert...

Siger min lille dreng da jeg endelig bliver færdig med en bakke hæklede jordbær og så en enkelt småkage.
Det er simpelthen en fornøjelse at kunne glæde min dreng med hæklet mad når han ligefrem vil sove med det og gerne vil lege købmand og bager.
Skønt at der også er andet end krig og ninja turtles, der kan beskeftige ham og jeg finder også selv en kæmpe glæde ved at hækle/strikke ting som vi kan lege med.

Jeg er helt klart bidt af det mad hækleri og der vil komme meget meget mere ;-) har lige fået nogle opskrifter på noget syet mad også og det skal da prøves af også.

1 kommentar:

  1. nej hvor er de fine, og hvor er det skønt at han gerne vil lege med dem og kagen :) og dejligt man ved der ikke er en masse skadelige ting i legetøjet, når man laver det selv :)

    SvarSlet